Hei, hvordan kan vi hjelpe deg?
Avvist kort?
Kortet har blitt avvist av ukjent årsak. Kunden bør kontakte banken sin for mer informasjon.
Noen banker og kortselskaper blokkerer ofte større kortbetalinger til utlandet som standard. Dette er sannsynligvis årsaken til at kortbetalingen din ikke gikk gjennom.
Ta kontakt med banken din (hvis debetkort) eller kortselskapet ditt (hvis kredittkort) og be dem om å godkjenne kjøpet manuelt. Hvis de ikke kan utføre dette, be dem om å akseptere ditt kommende kjøp og deretter legge inn en ny bestilling i vår nettbutikk.
Et eksempel på hvorfor kortet kan bli avvist er at det plutselig brukes i en ny setting. Noen ganger kan bruk av kortet i et fremmed land utløse en blokkering. eller for eksempel kan en transaksjon med høy verdi blir gjort kl. 03.00 fra en utenlandsk-basert kjøpmann uten ekstra autentisering, utløser dette for mange risikosjekker på utstedersiden. Ring eller kontakt banken din og fortell dem om transaksjonen – spesielt når denne transaksjonen skjer utenfor landet kundens bank befinner seg i.
Et annet alternativ er å velge betalingsalternativet Paypal i kassen og deretter betale med kort uten å bruke PayPal-konto. (Alternativet er tilgjengelig selv om Paypal prøver å skjule det)
Du kan også velge Klarna - Betal senere. Som er en kortbetalingstjeneste. Klarna vil samle inn kortdetaljene separat.
Vi beklager alt dette, men problemet er forårsaket av banker og kortselskaper.
Hvis du ikke klarer å løse problemet, velg forskuddsbetaling som et alternativ, så hjelper vi deg med å overføre penger manuelt med en internasjonal bankoverføring i din lokale bank.
Vi er glade for at vi kunne hjelpe deg. Takk for tilbakemeldingen din!
Vennligst gi oss tilbakemelding eller spør oss via:
- +46 8 522 100 50
- Chat with us
Les og oppdag mer om vår rullator av premium kvalitet
Ønsker du å vite mer? Under finner du alt du trenger å lære om våre Veloped og Walkers rullatorer