Hei, hvordan kan vi hjelpe deg?

Kjøpsvilkår og -betingelser

Disse kjøpsbetingelsene gjelder når du som forbruker (heretter kalt "du") bestiller varer fra Trionic Sverige AB (organisasjonsnummer 556698-1527) på Trionics nettside. Ved å kjøpe fra oss godtar du disse vilkårene. For å fullføre en bestilling på Trionic-nettstedet må du være minst 18 år gammel. Trionic forbeholder seg retten til å endre kjøpsvilkårene etter behov, uten å informere deg på forhånd. Versjonen av vilkårene og betingelsene som gjelder for bestillingen din, er den som er tilgjengelig på nettet på tidspunktet for bestillingen din. Disse vilkårene og betingelsene ble sist oppdatert 20. juli 2016.

Priser

Alle priser er eksklusive merverdiavgift, unntatt for statsborgere i Storbritannia som er kvalifisert for momsfritak . Fraktkostnader legges til alle priser. Alle bestillinger til en verdi over 200,00 EUR inkluderer gratis frakt innen EU og EØS. For leveranser til land utenfor EU trekkes merverdiavgiften (mva) automatisk før du bekrefter bestillingen din.

Bestilling

Du kan bestille online i vår nettbutikk, over telefon +46-8-522 100 50, eller via e-post til info@trionic.se.

Retur

Hvis du ikke er fornøyd med kjøpet, kan du kan returnere det innen 14 dager etter levering uten å måtte gi noen forklaring, forutsatt at produktet og originalemballasjen er i uendret stand, det vil si at produktet er ubrukt (nytt) og ikke ødelagt eller skadet. Du kan selvfølgelig nøye undersøke kjøpet ditt, som for en Veloped eller Walker inkluderer en enkelt kort utendørs tur, i tørt vær, ikke over 500 meter.

Returnerte produkter skal sendes til:
Trionic Sverige AB, Märstagatan 8, SE-75323 Uppsala, SVERIGE, e-post: info@trionic.se - Telefon: +46-8-522 100 50.


For enhver bestilling innenfor EU/EØS som overstiger en verdi på 200,00 €, vil Trionic Sverige AB bære fraktkostnaden for returen, forutsatt at varen returneres i original stand, samt returneres i originalemballasjen. For enhver bestilling til en verdi mindre enn 200,00 € er kjøperen/kunden ansvarlig for returfraktkostnaden.

Betaling

Kunder kan velge mellom følgende betalingsmåter:

Kredittkort

Kredittkorttransaksjoner skal skje i henhold til reglene for nettbetaling som er etablert i Sverige og EU. Vi bruker Svea Ekonomis/Webpays PCI-DSS-sertifiserte kortbetalingsmetode. Vi aksepterer følgende kort: Visa, MasterCard, Maestro og VisaElectron. Pengene blir reservert på din konto når bestillingen er mottatt. Alle transaksjoner sendes via SSL (Secure Sockets Layer), som er sikker og kryptert. Ingen kredittkortnumre lagres. Vi bruker det siste innen sikkerhetsteknologi når det kommer til nettbasert kredittkortbetaling: 3D-Secure – en standard designet av Visa og MasterCard for å skape en sikker måte å verifisere nettforbrukere på.

Direktebetaling via din nettbank

Betal direkte fra nettbanken din. Trustly vil sette opp en sikker tilkobling til din online bank, hvor du kan betale raskt og sikkert uten å forlate denne nettsiden. Dette betalingsalternativet er gratis og du trenger ikke registrere deg. Du må imidlertid bruke nettbankens påloggingsinformasjon for å betale med Trustly. For mer informasjon, gå til www.trustly.com

Forskuddsbetaling

Etter at du har lagt inn bestillingen vil du motta en faktura. Når vi har mottatt betalingen din, sendes bestillingen din.

PayPal

Betal raskt og trygt ved å bruke PayPal. Du kan velge å finansiere betalingen fra PayPal-saldoen din eller via et betalingskort eller kredittkort knyttet til PayPal-kontoen din. For mer informasjon, gå til www.paypal.se. Henting i butikk Hvis du velger å hente varene dine i butikk, vil betaling skje på stedet du mottar de kjøpte varene.

Levering

Vi sender varene våre med Svensk post eller UPS. Leveranser kommer vanligvis innen tre (3) virkedager, regnet fra bestilling eller kjøpsdato. Alle våre pakker er forsikret under frakt. Sørg for å undersøke pakken direkte ved mottak for mulig skade under transport. Alle transportskader skal sendes til fraktselskapet innen 24 timer. Du vil motta en kopi av rapporten din, som du deretter skal sende til oss, sammen med originalemballasjen og en kopi av fakturaen. Vennligst kontakt oss før du returnerer produktet.

Kjøpsavtalens slutt

Din avtalepartner for alle bestillinger er Trionic Sverige AB, Märstagatan 8, SE-75323 Uppsala, Sverige. Salgskontrakten skal fullføres ved Trionics oppfyllelse av nevnte kontrakt, som inntreffer ved levering av varene. Ved bestilling via telefon vil du motta muntlig informasjon om mottak av bestillingen din samt detaljene i kontrakten. Ved bestilling via Internett skal du motta elektronisk informasjon (via e-post) om mottak av bestillingen din samt detaljene i kontrakten.

Angrerett

I henhold til avtalt salgsreglement har du som kunde rett til å returnere kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt det, uten å måtte oppgi grunn. Dette forutsatt at produktet og originalemballasjen er i uendret stand, det vil si at de er ubrukte og ikke ødelagt eller skadet. Du kan ikke bruke produktet, men kan selvfølgelig undersøke det nøye. Du kan kansellere kjøpet muntlig eller skriftlig (via telefon, brev eller e-post), eller ved å returnere produktet. Din rett til å kansellere salgskontrakten inntrer tidligst rett etter at salgskontrakten trer i kraft og du har mottatt denne informasjonen. Retten til å kansellere kjøpsavtalen avhenger av at enten varene eller kanselleringen sendes til rett tid. Kanselleringer eller returer kan sendes til: Trionic Sverige AB, Märstagatan 8, SE-75323 Uppsala, SVERIGE, e-postadresse: info@trionic.se - Telefon: +46-8-522 100 50.

Eiendomsrett

Varene skal forbli eiendommen til Trionic Sverige AB inntil fullstendig betaling er mottatt.

Leverbarhet

Vårt ansvar for levering oppheves dersom vi selv ikke får riktig levering eller om det ikke blir levert ut i tide. Vi er ikke ansvarlige for feil tilgjengelighet. Hvis varen ikke kan gjøres tilgjengelig for levering, vil vi umiddelbart informere deg.

Garanti

Trionic Sverige AB tilbyr en garantiperiode på totalt 10 år for alle Velopeds og rullatorer. Denne garantien er ikke gyldig for deler/komponenter som er utslitt ved normal slitasje (for eksempel, men ikke begrenset til, dekk, slanger, bremser). Vår garanti er gyldig fra kjøpsdatoen og kun for den opprinnelige kjøperen av produktet. Lakkskader dekkes ikke av garantien. Vi forbeholder oss retten til å reparere skadede produkter eller erstatte dem med en ny modell. Garantien dekker ikke skade forårsaket av feil eller uspesifisert bruk, for eksempel, men ikke begrenset til, vedlikehold (manglende vedlikehold og oppfølging), transport og overdreven bruk sammen med endring av produktet og/eller dets komponenter. Garantirettigheter er begrenset til nevnte person og eventuelle transportkostnader er ikke inkludert.

Feil

Trionic Sverige AB tar forbehold om at det kan være feilinformasjon på selskapets nettsider. Trionic Sverige AB beholder retten til å endre all informasjon, inkludert men ikke begrenset til, priser, tekniske spesifikasjoner og produkttilbud, uten forutgående varsel. Trionic forbeholder seg retten til å slutte å selge produkter samt å endre produktene som tilbys i sitt varesortiment.

Force Majuere

Hvis en part ikke kan oppfylle sine forpliktelser på grunn av forhold som parten ikke hadde kontroll, som lynnedslag, arbeidskonflikt, brann, endrede myndighetsbestemmelser, myndighetsinngrep samt feil eller forsinket service fra underleverandører på grunn av oppgitte forhold, skal det anses som grunnlag for forlengelse samt erstatningsfradrag og annet ev. konsekvenser.

Beskyttelse av personopplysninger

Alle personopplysninger håndteres i henhold til PUL. Dataene som er nødvendige for å fullføre en transaksjon, lagres og sendes, i forbindelse med levering, til deltakende selskaper i butikken. Les mer om våre retningslinjer for personopplysninger.

Tvister og lovvalg

Svenske lover gjelder for disse vilkårene. I tilfelle av en mulig tvist henviser vi først til Allmänna Reklamationsnämnden (ARN), og følger alltid dens anbefalinger. Ved mulige tvister kan du også gå her: ec.europa.eu/odr

Contractors

Trionic Sverige AB, Märstagatan 8,SE-75323 Uppsala, SVERIGE, mva. identifikasjonsnummer: Sverige: SE556698152701 / Storbritannia: GB646202654.

Les og oppdag mer om vår rullator av premium kvalitet

Ønsker du å vite mer? Under finner du alt du trenger å lære om våre Veloped og Walkers rullatorer

Produkter og tjenester

Rehabilitering og støtte

Bestillinger og leveranser

Trionic Verveklubb

Returer og klager

Feilsøking

Brukerveiledninger

Brukeromtaler    

  • Glad for å ha det!…

    Ikke hatt bruk for den ennå, men glad jeg har den…

    CST Slange 14"
    av Carolyn MacLean
  • Det beste "kjøretøyet" vi kunne finne…

    Min kones Trionic, som jeg kaller den, har overgått alle våre forventninger og gitt min kone friheten til rømme og har taklet både røffe og ujevne underlag som om det var flatt. I tillegg kan hun sette seg på det komfortable setet, når hun ønsker å h…

  • Tillitt…

    Trionic 14er har gjort det mulig for min kone å gjøre store fremskritt i rehabiliteringen etter et hjerneslag. Hun stoler på balansen og styringen den gir henne, og dette har gitt henne selvtillit til å komme seg ut og gå. Verdt investeringen uten fo…

  • Veloped er en utrolig oppfinnelse.....…

    Veloped er en utrolig oppfinnelse som fyller bruksområder som en tradisjonell rullator ikke gjør. De store doble hjulene foran triller lett og gjør det utrolig lett å komme seg frem, og ikke minst, du kan gå oppreist mellom håndtakene. Det har blitt …

  • Elsker rullatoren, tusen takk…

    Tusen takk. Veloped-rullatoren min sønn i går. Hele opplevelsen av å bestille, motta og bruke denne rullatoren har vært utmerket. Rådene vi fikk før bestilling var så viktige og jeg er så takknemlig til Stefan for hans hjelp. Jeg kunne ikke ha forest…

  • Veloped bag…

    Jeg kjøpte en bag for å kunne ta med min elskede på fly. Vesken er stor og jeg trenger hjelp, men den er av god kvalitet og vil bety at jeg kan ta med meg min Veloped til utlandet. Kundeservice var veldig effektiv.…

  • Min veloped er et vakkert stykke ingeniørkunst som har frigjort bena min…

    Veloped gjør det mulig for meg å gå uten å tenke på det, til tross for min funksjonshemming. Jeg går over grovt terreng, opp bratte bakker, over fortauskanter og inn og ut av butikker uten problemer. Selskapet var effektiv, hjelpsomt og vennlige å ha…

  • Fri med Veloped…

    Virkelig! Endelig kan jeg begynne å gå igjen med partneren min. Tryggheten som Velopeden gir meg, lar meg gå til stranden og parkene når jeg er på ferie. Hjemme går vi langs elva eller i skogen. Å nyte naturen sammen uten å nøle: dette er Veloped. Ta…

  • Margaret Ferguson…

    Jeg er veldig fornøyd. Siden lockdown-tiden har jeg fortsatt vanen med å gå turer rundt i den attraktive forstaden Inverness som er mitt hjem. Jeg får god frisk luft, trening og sosial kontakt, ved å prate med hundeluftere og folk i hagene deres. Det…

Abonner på nyhetsbrev